AVALUACIÓ VS. QUALIFICACIÓ

        Amb aquesta última entrada del meu blog ens acomiadem de l'assignatura de didàctica dels jocs i de les activitats esportives. Per a això, m'agradaria fer una breu reflexió sobre l'assignatura, els meus companys i companyes de classe i el professorat que l'ha impartida. 

        Mai vaig pensar que en aquesta assignatura anava a destinar classes per a jugar a pilota valenciana i la veritat que va ser una grata sorpresa. La primera vegada que vaig poder jugar al raspall estava en Primària i com ja  vaig comentar en una de les entrades, m'agrada molt poder tornar a practicar-lo. A més, aprendre a construir el meu propi guant. D'altra banda, algunes de les sessions que m'han agradat molt han sigut quan practicarem els esports alternatius, l'esgrima i el rugbi. Alguns dels esports com l'esgrima o el rugbi mai els havia practicats i em va semblar interessant conéixer-los i a més, saber que tan importants poden arribar a ser, ja que a través d'ells es poden transmetre valors fonamentals en els alumnes com el respecte, la tolerància i la cooperació. És una llastima que pel tema de la COVID-19 no hàgem tingut més sessions per a poder experimentar i aprendre de nous esport i jocs. 

        D'altra banda, respecte als meus companys i companyes, he trobat a faltar que estiguérem tot el grup, ja que m'haguera agradat poder compartir moments de les classes amb ells. L'últim any de la carrera ens hem hagut de separar, però també m'ha servit per a poder crear noves relacions amb els companys i companyes que fins enguany no havia conegut prou. Pense que mitjançant les diferents assignatures de l'especialitat d'Educació Física, ens han ajudat a conéixer-nos millor com a grup i que sense elles, potser continuaríem sent uns desconeguts per a molts. 

        Respecte al professorat, m'ha agradat com han impartit l'assignatura i el fet que feren la majoria de les classes pràctiques, ja que s'aprén més a través de la pràctica i poder vivenciar els diferents esports i jocs vistos que a través del paper i la pantalla. 

        Finalment, m'agradaria reflexionar sobre mi. He de dir que la meua primara opció no va ser triar aquesta especialitat, però no em penedisc d'haver-ho fet, gràcies a les assignatures com la que hem tingut enguany he pogut ampliar els meus coneixements sobre l'àrea de l'Educació Física. Pense que he aportat el millor de mi durant les sessions i he intentat col·laborar per a poder facilitar el meu aprenentatge i el dels meus companys. 

        Amb aquesta última entrada m'acomiade i espere que en un futur puga tornar a veure als meus companys i companyes, però aquesta vegada, des de l'altre costat com a professors. 

Comentaris

Entrades populars